شهرداری شیرود

◀️شهردار شیرود در آغازین روزهای مدیریت خود با همراهی کارکنان ستادی ضمن حضور در شورای شهر شیرود با ایشان دیدار کردند.
در این نشست وی ضمن ارائه گزارشی کوتاه در باب نقاط ضعف و قوت در مجموعه شهرداری به بیان طرح و برنامه های کوتاه مدت خود پرداخت.
◀️شهردار شیرود در ادامه از حمایت اعضای شورای شهر از وی در پروسه تعیین شهردار یاد کرد و از ایشان به جهت پشتیبانی های همه جانبه اعضا در مسیر انتخاب مدیریت اجرایی شهر قدردانی نمود.
◀️در ادامه همچنین اعضای شورای شهر هر کدام با بیان توصیه هایی به کارکنان در مسیر تکریم از ارباب رجوع و پیشبرد امور، مواردی را تصریح کردند. که در ادامه به بخش های کوتاهی از این گفتگوها می پردازیم.
◀️سعید امینی:
تنها کاری که از شما کارکنان می خواهیم تکریم ارباب رجوع است، رضایت مندی مردم از شهرداری رضایت مندی اعضای شورا از عملکرد شهرداری است.
◀️ابراهیم بهرامی راد:
تصمیماتی که گرفته می شود سازنده باشد، در شان مردم شیرود باشد. کارهای شهرداری را به امید شخصی دیگر و سازمان و اداره ای دیگر واگذار نکنید، با تمام انرژی وظایف خود را به درستی انجام دهید، این خواسته ما از شماست.
◀️وحید عشوری:
ما نمایندگان مردم هستیم و جوابگوی مردم، در نتیجه آن چرا که بهترین است برای شهروندان می خواهیم، پس تلاش کنید تا کمبودها را بپوشانیم و رضایت مندی مردم را به عنوان با ارزش ترین هدیه با خود به ارمغان ببریم.
◀️فرزانه یوسف فاضلی:
از پرسنل توقع داریم که با شهردار همراه باشند، برخی مسائل باید سامان یابد، هدر رفت بیت المال باید کنترل شود، مشکلی اگر پیش می آید به سرعت رفع شود، در این شش ماه ما مجموعه شهرداری و عملکردشان را پایش کردیم، در خیلی از از مسائل باید ورود می کردیم اما صبر کردیم تا با انتخاب شهردار و با مدیریت ایشان موانع و نواقص بر طرف شود، این انتظار ماست و قطعا پیگیر خواهیم بود.
⏺روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *