شهرداری شیرود

در متن پیام دکتر کاسه گر محمدی این چنین آمده است:
به نام پروردگار یکتا
بدینوسیله از تلاش های مسئولانه جناب دکتر حسینی نماینده محترم مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، جناب دکتر حسینی جو معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن، اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیرود و شهرداران پیشین که هر یک برای این هدف بزرگ گامی برداشتند صمیمانه قدر دانی می نمایم.
از آنجا که شیرود با داشتن قهرمانانی همچون امیر خلبان شهید شیرودی بعنوان شخصیتی ملی و فرا ملی و سی و نه شهید گرانقدر دیگر استحاق درخشیدن، شکوفایی و توسعه را بیش از پیش دارد لذا باید تلاش کنیم تا این شهر را در شان این قهرمانان شجاع رونق بخشیده و به تجلی برسانیم.
از اینرو لازم می دانم از وزیر محترم کشور و مدیران آن وزارتخانه در راستای توجه به ظرفیت های شهر شیرود و اعطای درجه این شهرداری از( ۴ به ۶) تشکر نمایم.
در پایان جا دارد از مردم عزیز و ولایت مدار شهرم که به نوعی وامدار محبت و اعتماد ایشان هستم، قدر دانی نمایم و از ایشان بخواهم که در مسیر تعالی ارزشهای واقعی این شهر و مردمان این دیار همواره یار و یاور خادمین خود در شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده تا در این مسیر همگی با گامهای استوار و نگاهی افق مدار راه تغییر و تحول شهر را در پیش گیریم. انشاالله

شعیب کاسه گر محمدی
شهردار شیرود
بیست و هفتم اسفند ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *