شهرداری شیرود

در متن پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیرود اینگونه آمده است:
به نام آفریدگار توانا

پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می‌گرداند. در حقیقت‌، هم اوست که قطعاً زنده کننده مردگان است و اوست که بر هر چیزی تواناست‌.

یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبراللیل والنهار، یا محول الحول والابصار، حول حالنا الی احسن الحال
بهار؛ هنگامه نو شدن، رستاخیز طبیعت و پیام آور تحول و تازگی و یادآور بازگشت هستی به مبدأ آفرینش است ، جشن نکوداشت والاترین آیین­های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.
بهار از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافتانشاالله
تو آن جمال پروردگار را به تماشا نشست و با دیدن آن رحمت و محبت خداوند را به یاد آورد و آموخت چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است .
سال ۱۴٠٠ با تمام فراز و نشیب ها، تلخی و شیرینی ها و ناکامی و کامیابی های آن به پایان رسید و سال ۱۴٠۱ آغاز قرن جدید و روزی نو و بهاری دیگر از راه رسید تا یادآور شود که روزگار، همیشه بر یک قرار نمی‌ماند و سپیدی و پایان هر زمستان سیاه، بهاری سبز و زیباست.
اینجانبان ضمن آرزوی صحت، سلامتی و عافیت برای همه هموطنان به ویژه بیماران عزیز و کادر درمانی و هم چنین آرزوی غفران الهی برای تمامی درگذشتگان، فرارسیدن سال نو، و تقارن آن با اعیاد مبارک ماه شعبان را به محضر مردم شریف شهر شیرود تبریک وتهینیت عرض می نماییم.
امید است که در سایه‌سار عبودیت خداوندی، این سال جدید را که مطلع هزاره جدید است چنان پاک و پایدار زیست کنیم که بیش از آغاز این سال نو، پایان آن را عید بدانیم و جشن بگیریم. وسال جدید ، سالی توأم با سلامت و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان باشد. انشاالله

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *